Sėkmės istorija
Situacija:
Rajone įsikūręs malkų gamintojas nuolat veža užsakymus į Olandiją, Jungtinę Karalystę ir kitas šalis.
Verslo problema:
Ieškojo logistikos specialisto, pastaruoju metu nukrito prekės marža dėl išaugusių pristatymo kaštų.
Priežastys:
1. Paskelbus karantiną sparčiai pradėjo didėti esamų klientų užsakymų skaičius, susitelkta į esamų klientų aptarnavimą, per mažai laiko galėjo skirti naujų rinkų ir naujų klientų paieškai.
2. Per mažas vežėjų ratas. Sparčiai pradėjus augti transportavimo kainoms, nebuvo laiko ieškoti naujų vežėjų su konkurencingesnėmis kainomis. Neturėjo atskiro darbuotojo, kuris užsiimtų tik logistika, per mažai laiko skirta tirti logistikos galimybėms.
Galimybės (kaip mes išsprendėme verslo problemą):
Įmonės vadovas kreipėsi į mus, kad perimtume visą logistiką, prijungė mus prie savo vidinių sistemų, kad galėtume patys matyti, kada krovinius planuojama paruošti išvežimui, parinktume optimalų maršrutą, vežėją, kontroliuotume pakrovimą ir iškrovimą, sutvarkytume ir surinktume krovinio dokumentus ir pateiktume juos patys buhalterijai. Įtemptu sezono metu logistiką prižiūrėjo keli logistikos specialistai, sezoninis darbo krūvio padidėjimas nesutrukdė išanalizuoti ir jautriai stebėti transporto rinkos pokyčius. Įmonės vadovas nuėmė logistikos naštą nuo savo vadybininkų, kurie visą savo laiką galėjo skirti klientams ir pardavimams.
Gautas rezultatas :
1. Pardavimų vadybininkas galėjo daugiau laiko skirti esamų klientų aptarnavimui ir naujų klientų paieškai. Prasiplėtė klientų ratas, kurie pirko brangiau.
2. Išsiplėtė vežėjų ratas, atradome optimalius maršrutus, pavyko sumažinti transportavimo kainų kilimą.
3. Išspręsta problema dėl logistikos eksperto etato trūkumo sezono metu ir etato išlaikymo esant mažam darbo krūviui ne sezono metu. Įmonės vadovui nereikėjo rūpintis logistikos specialisto motyvavimu.
4. Po BREXIT įvedimo Jungtinės Karalystės įmonės vadovui nereikėjo rūpintis logistikos specialisto kvalifikacijos kėlimu muitinės klausimais.